Wednesday, June 6, 2007

n Plek vir die nasie om stout te wees!

Hello en welkom by stoutgat, die blog spesiaal vir Suid Afrikaners. Ek is van die reenboog nasie en hou daarvan om uit te vind van mense van alle kleure en geure. Basies will ek enige iets van enige een hoor (maar hou dit interesant). Stuur ook fotos wat ek kan oplaai van jouself of n funny e-mail wat die rondtes doen. Die stout stories seksie is die beste, dit bevat lekker sappige stories.

MXIT
Daar is e-pos wat die rondtes doen oor mxit die selfoon applikasie wat al wat n laatie is noue dae op hul foon het. Die besigheid ruk glo nou hand uit want jong meisies stuur kaal fotos aan ouens wat hulle nie eens ken nie. Die e-pos is gestuur deur n ouer wat op die fotos afgekom het op hull kind se foon, en n aanvraag doen op ouers om seker te maak waarmee hul kinders besig is op MXIT. Ek sal n paar van die fotos oplaai . stuur asb. enige komentaar na infostoutgat@ananzi.co.za

2 comments:

Unknown said...

Hi i love this site, we need more like it, can u please send me all the pics u go to my email?? enricowilliams_1@msn.com

Unknown said...

naakte meisie.
Obat Pembesar Penis
Jual Obat Pembesar Penis
Vimax
Vimax Asli
Jual Vimax
Vimax Canada
Vimax Herbal
Vimax Indonesia
Obat Vimax
Cara Membesarkan Penis
Vimax Pills
Harga Vimax
Jual Vimax Asli
Vimax Asli Canada
Vimax Capsul